Host

Thomas%20F.%20Kortholm

torsdag den 6. marts 2014

Torsdags Hangout - [HICE] Meditation, Magnetisme og ETI Kontakt



Jeg ved, at der er en del af jer, som bruger diverse apps. og andre redskaber, når I aktivt laver ETI Kontakt, ved hjælp af CE-5 protokollen (S. Greer/CE5- Initiative) eller andre lignende HICE teknikker. Jeg har ligeledes også forsøgt, at bruge et hjemmebygget magnetometer, under nogle af mine kontakt meditationer. Selve anordningen er bygget efter nogle meget intense drømme, hvor jeg også fik vist hvorledes den ville fungere i virkeligheden.

Til min overraskelse, så viste det sig, at anordningen virkede nøjagtigt som i mine drømme. I hvertfald den ene gang, jeg har prøvet at sætte det op 3-4 gange, men indtil videre var det kun første gang, at der var nogen tydelig bevægelse under meditationen. I kan se det her, ca. 15 minutter inde i min meditation begynder det at bevæge sig:
Hvis det er lidt forvirrende, har jeg lavet denne video (på engelsk), der demonstrerer princippet. Som det kan ses, så reageres der på min mobiltelefons magnetfelt.
Jeg kunne godt tænke mig, at høre om der er andre med lignende oplevelser, det behøver ikke nødvendigvis at have med magnetisme at gøre, men kan også være andre usædvanlige effekter på f.eks. billeder og andre elektroniske anordninger.

Venlig hilsen

Thomas F. Kortholm - Dansk ETIKontakt & Disclosure Gruppe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar